Friday 29 June 2012

Hari ke 3 Pakai Korset

Hari ni baru hari ke 3 aku pakai korset.Belum nampak perubahan ketara cuma yang aku alert lepas bukak korset ni aku kerap terkentut.T_______________T.

Mungkin korset ni ada infra red maka angin2 dlm badan dikeluarkan.iskkk...bagus juga ye??Korset ni aku dh ada lama tpi malas nk pakai.Tapi bile abi dh bising dan perli2 suruh aku kuwus....errrkkk...maka pakai gak la maklum la, aku kan baru bersalin (5bln tu kira baru kn??aaauuu),czer plak tu. Takut la aku nk pakai awal2 mana tau luka kat dalam tu masih belum sembuh.....U mmg tau B...suka perli2 ai....#sentapmaktauuuuu....^%$&$

Ok lah.bila pakai korset ni badan jadi montok.rasa ringan & paling best...segala lemak2 dan jely2 kat badan seumpana disedut ketika memakai korset.Haha....best kn.Bila dh pki secara automatiknya perut xrasa cepat lapar dan klu mkn pun xbleh banyak sebabnya korset tu telah membuat body anda jdi fit.Sesiapa yg pernah pki korset akan bersetuju dengan pendapat aku ni.Xperlu la nk mkn ubat kuwus kerana dalam ubat tu mengandungi bahan racun berjadual!!JADI hati2lh pd sesiapa yg mengambil ubat untuk kurus ni, mungkin diri anda dalam BAHAYA...

Pada awal pemakaian korset ni aku dh terpikir mau pening kepala aku kang kt opis...maklum la korset tu kan cam sekat badan ko dan buat perjalanan darah ko jdi slow...Sebenarnya TIDAK hokeyyy....Sangat xbetul statement aku tu.Sebenarnya xpening pun, cuma masa mula2 pki tu ko akan rasa gatal2 kerana bahagian dalam korset tu ada titik infra red.Mgkin titik tu lh yg membuatkan rasa gatal dan agak xselesa semasa awal memakainya.

Nanti bila dh ada perubahan akan aku hapdet yerr...hari ni baru hari ke 3 dh gebang pejadah....hakhakhakkkk....

Ok2 cukup utk hari ni aku nk membebel pn....dah2 pi buat keja....:P




No comments: