Friday 29 June 2012

Internet Ploblem

Kt opis aku ni dh agak 3 minggu kot internet problem.Internet slow nak mam......hadoiii la tensen tau tak.Nk buat kerja ke, dh bukak FB ke, nak hapdet blog kn dh susah.Terhegeh-hegeh loading...

Pas tu Mozilla Firefox dh jadi gile...mungkin ak download dictionary babylon tu kot.Memang hangin btol aku. Semua kerja nk pakai cik Mozilla ni.Dengan Invoice SRM lg...nasib baik lah Internet Explorer tu masih boleh guna.Padahal seblom ni ak xpandang pn IE...har..har..har...T_____T

Aku rasa la pasal aku download babylon tu aku dh susah nk online dengan SRM.Sebabnya aku kena downgreat sistem antara 2.0 hingga 3.5 kat cik Mozilla tu.SRM ni pn satu...hapdet la sikit sistem...mcm ni susah la nak maju.#bencimaktau...

Aku nk downgreat pn xlagi ni.Dah cuba banyak kali tapi xjadik pon.Memang jahat la babylon neh.Bikin aku panas hati oohhh....

Ada skali aku nak hapdet pasal citer faveret aku terkini.Dah setup cantikkkkkk....masa nk publish je hang!!Bencikkkkkkkkkk!!~

Tengok-tengok balik xde pun citer tu kat wall blog aku tu..Huhhhh...penat tau aku taip panjang-panjang sekali xjadik.Hangin akuuuuu....tutup blog terus majuk satu minggu....kuang...kuang...kuang...

Ok ...sat lg aku hapdet lg citer faveret aku yg terkini....oyehhh...tunggguuuu....:P

No comments: