Thursday 21 June 2012

Kritikal

Sedih...sedih....mmg sedih.Aku rasa kali ni dh sangat kritikal.semalam aku pam su2 cuma dapat 4auns je.dh puas aku minim tpi asyik terkencing, pam2 hasil xseberapa....siannya anak ummi...emosi aku rasa terganggu bila nak putus su2 ni.Terasa aku xmenjalankan tugas aku sebagai ibu dengan sempurna.

"Ya Allah...bantu lh aku ini.Kau kasihanilah ank kecil ku ini...dia haus dan memerlukan su2 aku untuk menghilangkan dahaganya...Ya Allah...kau perbanyakkanlah su2 ku agar dapat aku menjalankan tugas aku dengan sempurna dan jayanya....Amin..."

Emosi aku kali ini xsama dengan emosi aku thn lepas semasa nak putus su2 Ammar...mungkin kerana masa tu aku dh termengandungkan adk bby...so...rasa sedih tu xla rasa sangat cuma aku runsingkn kandungan terbaru ku itu memandangkan waktu tu Ammar baru 6 bln.Pernah terdetik kt minda jahat ku untuk aku gugurkan kandungan tapi sebagai umat Islam...aku xmampu melakukannya.Apatah lagi benih yang ku kandung ini benih suci.Cuma di awal kehamilan jiwaku sedikit kacau.

Mungkin juga kerana emosi antara sebab badan xmampu hasilkan su2??Ye...aku pernah dengar untuk menghasilkan su2 yg berkualiti dan banyak...jgn stress...bila kita stress, otak kita xmampu nak memberi isyrat ke otak...tapi bagaimana untuk aku hapuskan perasaan stress ni?

Ada satu cara untuk aku hilangkan stress mungkin dengan melihat gambar anak2.Anak2 ku yg masih kecil dan lasak tetapi menghiburkan...peneman sepi dikala abi xde disisi ummi...

                   Ni Abg Amin masa bby...klu xsilap masa ni umo dia 1thn 2bln cam tu lah kot

                                  Kalau xsilap ni masa Raya Haji...blom pandai jalan lg kot time neh...

              Haa...masa ni dh besar sikit, dlm keta wira abi..baru balik dr mandi air terjun Sg. Lalang...

                           Adk Ammar yg bolat masa bby..klu xsilap masa ni dia baru 5bln cam tu la...

7m Ammar dh pdi menyalar kedepan.
\                                               
                              Ni gambar terbaru Ammar...1thn 8bln..blom pdi cakap ni...cakap
                                              jerman bleh la tpi ummi xpaham...hahahahaha...

Suka pelokkk ketat2 bdk ni taw....ank manja abi...
                                        Masa ni adk bby baru 5bln+ .Baru je botakkan pale dia...

                                                                 Sayang manja ummi

                                                            Adk bby ngan abg amin...
                                      Anak2 ummi & abi yang dikasihi...Luv u all....muahhhh...

Permata hati kami
                                    Haa...ni pic awal thn lps, masa tu ummi lom ngandungkan adk bby..
                                            Ammar pn bby masa tu umo baru 4bln kot...

Bila dh lyn pic2 ni rasa tenang jap jiwa ummi ni.Owh ye...semalam bincang2 ngan abi pasal ekspo, aku bgtau la pasal nina xjadi nk join...so abi kata klu mcm tu ummi xyah la niaga..(sedih lg..sobbbb..sobbbb..sobbb...)
Makanya satu gerai je la yg akan kami buka...(Gerai jual fish ball,ayam grg & nugget)

Ok jugak lah dari xde kn..eerrmm xpe lh...#ankdahramai....kena rajin2 la carik duit...hehe...

Sekian...bye...bye....


No comments: