Monday 13 August 2012

Hari minggu shopping time...

Hari minggu baru-baru ni adalah sangat penat ok.penat nak kemas rumah,basuh langsir,alih perabot,shopping baju raya anak-anak....memang extra penat!!

Hari Sabtu tu abi kerja, tapi balik awal sebab bos dia baik hati suruh dia balik awal...dalam kul 12 cam tu lah dia sampai rumah.terus je ajak keluar beli baju anak tapi aku tak larat sebab cuaca sangatlah panas.Pukul 5 petang baru gerak ke Kenanga Wholesale Center.Kat sana tak la sesak tapi ada banyak jega kedai belum buka.Lagi pun kedai-kedai kat sini tutup awal.kul 9 cam tu dah tutup.Kat sini ko kena datang awal..kalau lambat boleh kirim salam aje...haiihhhh...


Keda makan pun tak banyak sangat.Kitorang lepak kat kedai roti je makn sanwich. shopping kat KWC adalah beli 3 ke 4 barang.Aku beli handbag RM39, gelang RM39...pas tu beli T-Shirt abi 2 pasang, blous aku satu dan T-Shirt aku satu.Baju anak-anak tak beli pun sebab kat sini banyak baju-baju fesyen je.Lagi pun kedai banyak dah tutup.

Balik dari KWC terus ambil anis (adk aku) kat times square.Lepas jemput dia terus lepak kedai Lang (adik ak).makan kentang goreng,kepak ayam 6 ketul dan nescafe ais sorang satu.Makan pun alas perus je hokey....nak makan berat-berat adalah tidak larat.

Lepas hantar anis balik kami lepak kejap je sebab anak-anak dah bising penat nak balik.So kitorang terus balik dan esok shopping lagi.

                                  

No comments: