Thursday 16 August 2012

Selamat Hari Raya Uoalsss!!

Uoalss....hari ni hari last aku kerja sempena nak sambut Hari Raya ni...Actually minggu ni mood kerja dah kelaut.Rasa malaz tu ya Allah.....Tapi aku gigihkan juga hati ni masuk opis.Aku bukan tak sabau sabar nak raya....tapi aku nak cuti....itewww je la...Raya yang happy anak-anak je kan...kita yang ibuk-ibuk ni biasa-biasa ajee....Lagi nak raya....duit pun laju je keluar macam air paip...hukkkk!

Persiapan Raya agak settle la...baju anak-anak & mak bapaknya dah ada...kasut bagai...tapi baju adik baby suma sempat beli sepasang.Tiada baju melayu untuk dia memandangkan dia cenonit lagi.Tiada saiz untuk dia...Ikutkan hati ni mau cari baju baru untuk dia sepasang dua...tapi aku dah malas dah nak bershopping lg.Pasti duit berterbangan lagi.Kalau sikit tak apa lah juga...ni kemain laju ko....

Nanti-nantilah...kalau ada yang berkenan nanti akan aku belikan juga.Kesian dia...baju abang-abang dah la lusuh.Dah macam anak org semiskin dah aku nengok...sob...sob...;(

Oh...lupa nak citer...pagi2 lagi kitorang dah mengadap dato' Said.Dengar la sikit dia breefing...ucap selamat Hari Raya dan balik kg pandu berhati-hati.Macam biasa tiap tahun ada acara ni.ekekekeke...aku dah boleh hafal skrip dia....cuma tahun ni Dato' lupa kot nak bagitau hari Open House SSE tahun ni buat berapa haribulan??Tapi dari sumber yang boleh dipercayai SSE buat Open House pada 15hb September 2012.Insyaallah....akan buat la tu nanti.

Tengok tu...kusyuknya mereka dengar breefing Dato'...Aku & wanie dok

pot-pet kt blakang..ekekekeke




Lepas Dato' Said breefing...salam-salam lak ngan bebudak akaun.Diaorang last day esok...tapi esok ramai yang amek off...kong hajoooo...muahahahaha....dh tader mood nk kerja lettewwww...

Ok lah...selama cuti ni tak der la aku nak hapdate belog.Nanti masuk kerja 27 Ogos la kita sambung citer pasal raya la pulak ye.

Aku pun nak ucap selamat hari raya pada uoalsss...mahap zahir & batin andai ada catatan aku menguris hati kalian.Pada sesiapa yang balik kg tu pandulah berhati-hati.Jangan merempits ye oslsss...

Tata....titi...tutu...T___________________T


No comments: