Thursday 9 August 2012

Mood Raya Dah Datang...weeehuuu...

Lagi 9 ari je lagi kan umat Islam nak merayakan hari kemenangan.Aku & famili satu hapah tak buat lagi.Mood malas nak MAM...hehehe...

Lagi pun aku ni dari dulu, kini dan selamanya semua buat kerja last minit. Pas tu sebok la gi sana...gi sini...pas tu xde lak saiz baju anak.#damn...padanmukako..T___T

Ok lah...ni dh dapat pun bonus raya plus bonus abi...ehehehe....mari la kita cari baju raya anak-anak. Baju raya aku & abi nanti tengoklah kalau ada yang berkenan.Kalau tak de boleh dok dendiam.huaawaaa...:(

Raya...raya gak...aku ni banyak benda nak pikir.Tak boleh berjoli sesuka ati...hokeyy...kita dulukan anak2...tapi jangan berlebih-lebih. Seorang 3 pasang dah cukup la. tu pun bukan beli yang branded...asal cantik dan menarik aku beli.

Macam ni lah aku sejak banyak komit ni...kalau boleh jimat...nak jimat lagi. Ye la kan...betapa susahnya mencari sesuap nasik...:(

Kalau dulu main mintak je ngan mak bapak...sekarang dah kerja...anak pun dah 3...harus la aku berjimat cermat.Tu pun kengkadang haus jugak tengah bulan.

Aku kan menteri kewangan. so, semua pengeluaran harus di tapis.Tapi kengkadang tu en. perdana menteri tu suka-suka je mintak lebih.Dia bukan tau menteri kewangan ni sakit kepala nak bayar hutang piutang.Adoiii....Sekali aku sound baru diam...haha....

Tengok...aku dah mula kelaut...wakakakaka....ok la ye...selamat bershopping ye pada korang.Gunakan kebijaksanaan semasa bershopping.INGAT!! membazir itu amalan syaitoonnn....

Happy shopping uoasllll...T_____________T

No comments: