Thursday 2 August 2012

Merancang Jantina Anak

Eh..ehhh...boleh ke kalau kita nak merancang jantina anak kita?aku pernah dengar la tapi tahap keberkesanan nya tak pula diketahui.Sebab teringin sangat anak gegirl...lagi pun aku tak boleh la nak beranak banyak.Kan anak-anak aku keluar ikut tingkap...so harus la aku teringin anak gegirl sebagai pengyeri rumah kami.Anak lelaki bagus juga cuma kalau ada anak gegirl di rasa dah cukup sempurna.Ada anak lelaki yang dibanggakan...ada anak gegirl yang lembut...ceehhwahh...kemain berangan.Harus diingat aku tak boleh hamil lagi dalam masa terdekat. :(

Okeylah...mari kita baca dan fahami ayat-ayat kat bawah.Aku dah lupa aku copy paste ni dari mana.

MERANCANG ANAK LELAKI :
Makan Makanan yang asid seperti buah-buahan limau, nanas, mangga, cuka, minuman gas perlu
dijauhkan selama 2 bulan sebelum mencuba. makanan laut adalah digalakkan, zat-zat logam
kalsium dan magnesium juga diperlukan.
persetubuhan pada waktu subur iaitu pada hari penetasan telur isteri (ovulation) adalah penting
MERANCANG ANAK PEREMPUAN
 
digalakkan memakan makanan yang berasid seperti limau, asam , nenas, cuka, air minuman
bergas dan lain lain. pantang memakan makanan laut.

Persetubuhan dilakukan sebelum penetasan telur isteri (ovulation). jangan bersetubuh selama 5 hari mulai dari hari ‘ovulation’ yang boleh dikesan dengan ujian-ujian subur.
okey...sesiapa nak mencuba tips ni boleh la try ye. Semoga berjaya.

No comments: