Thursday 6 September 2012

Contoh IC Lama


Ni kes xde kerja masa aku ada urusan kat Pej. Pendaftaran tempoh hari.Tengok tu kemain beso betul IC dolu-dolu...haha...kelaka pun ada tapi nak bgtau ni aku sempat la merasa IC yang kaler biru kat sebelah kiri tu...beso gedabak siap ada cop jari lg...haha..Tapi IC sekarang cantik, macam kad ATM siap ada chip lagi.Akceli semua urusan kita boleh set menggunakan IC tapi aku tak buat pun.Malas la aku sebab kalau IC aku hilang nanti macam-macam yang aku perlu reportkan...IC lama ni aku lupa nak simpan satu salinan untuk kenang-kenangan :(
 
Gambar aku xclear la.BB aku ni kengkadang gambar cantek....kengkadang macam hampas kelapa...ke aku yang xtau nak ambil gambar...wakakakaka....ok la kalau korang nak yengor je sdirik kat Pej. Pendaftaran Jalan Reko, Kajang.


No comments: