Thursday 5 July 2012

Anak Bertuah

Malam tadi kitorang ke ampang...ada hal nak jumpa pegawai abi.Nak ambil cd gambar " Hari Terbuka Hidrografi " hari tu ada sikit kat pegawai tu. Masa menunggu pegawai tu kat Petronas Kg. Pandan aku pun cadang la kat abi..." jom kita ke sri Gombak ambil Games yang ummi order tu"

" Ok , boleh...nanti ummi call la kawan ummi tu ye kata kita nak datang "

" Orite "

Aku pun call la Pn. Noor tu..Lepas call dia aku dengan confidentnya bgtau abi yang Noor tunggu kita kat 7E dekat depan Giant Melawati tu..Tunggu punya tunggu tak datang-datang.Sekali aku call balik dia cakap bukan kat situ...tapi Giant Sri Gombak!!~

Muahahahahahaha....gampang!!~ aku ni ye la ingat Giant Melawati.Manalah aku tau sini banyak Giant kn...EEEeeeeeeeeeeeeeeeeeee....malu sehhhhh!!~

Dengan muka tebal aku bagitau la kat abi...

B.....dia bukan tunggu kat sini lorrhhhh!!!~

Habistu Giant mana???

Giant Sri Gombak.......

Alamakkkkk ummi ni...lain kali confirm la bebetolll....bla...bla..bla....(kena bebel macam biasa)T___T

Huhu...manalah ummi tau...ingat Giant Melawati @ Gombak tu sameeee....kihkihkih....

So, kami pun geraklah ke Giant Sri Gombak tu. Jumpa kat Petronas je.Memang dh dekat sangat dengan Batu Caves tu....

Dah jumpa tu siap gelak dulu...hehe....pas tu Noor ceritalah serba sedikit mengenai Sega Games tu.Walaupun games ni murah glerr...tapi banyak games tau.888000 games. Mari main games sampai pengsan...T________T




Lepas cerita serba sedikit tu kotorang pun balik ke rumah.Dalam kereta lg aku dan abi dah tarbiah abg Amin..bla..bla..bla...dengar tak bang?....

Ok lah.sampai je rumah semua anak-anak dah tido. Celik je mata pagi tadi dia dah capai game tu.main je sampai aku panggil suruh dia mandi sebab nak gi school. Lepas bersiap abg Amin pun cakap dia nak bawa game ke school tapi aku tak kasi.Aku kata bawa masuk kotak dan game tu dalam kereta, balik petang nanti dari rumah atok boleh main dalam kereta kan...

Sampai je kat rumah ibu lepas hantar Ammar dan adik bby....aku memang terkejut bile tengok kotak game tu kosong. That means abg Amin bawa game tu ke school.OMG!! memang bertuah la budak ni. Dan pesan jangan bawa ...dia berani bawa juga??Hai...betollah bebudak sekarang.

Masa beli breakfast tadi terus je aku ke school abg Amin.Aku ambil games tu dalam beg dia.Menangis-nangis la sambil meleleh ingus ...T____________T

Sabo je aku banyak-banyak bebudak skarang ni...hhhmmm....

No comments: