Thursday 12 July 2012

routen check up Adk bby

Haha...saja aku letak tajuk cam tu padahal.....T____T

Ye petang ni ank kena bawa adik bby gi KK Batu 9 tu. nak cucuk yang last 3 serangkai.harap dia tak demam sebab kalau dia demam memang tak boleh buat ok...

Lagi pulak sekarang ni musim demam...mana-mana je aku pergi mesti ada cerita mak-mak orang ni yang anak dia deman expecially penyakit kuku & mulut tu.Kesian tau budak-budak ni senang kena penyakit tu.adik Ammar pun hampir-hampir nak kena tapi dia cuma kena mata ikan tu dalam mulut.Punyalah hazab dia nak makan & minum.Aku gak la yang susah hati nengoknya.Dekat seminggu juga lah dia mogok xmau makan & minum...sakit yang amat lah tu...sian anak ummi...

Yang pasti petang ni aku terpaksa lah mengangkut adik baby & Ammar sekali ke KK.Aku malas nak berulang ke rumah ibu kalau aku tinggalkan Ammar.Tak tau macam manalah rupanya nanti.mau tak cukup tangan aku dibuatnya.Kerana terpaksa sebab abi kerja.Dia tak bolah balik awal temankan aku & anak-anak...its ok...aku dh biasa susah...memang apa-apa pun aku je yang banyak berkorban berbanding abi..insyaallah aku boleh handle..its small metter (kesat air mata)....sobb..sob..

ok guys...nanti aku uplaod pin kami masa kt KK...tata.~

No comments: