Tuesday 31 July 2012

Masak-masak

Hari ni kita dah berpuasa hari keberapa ye...lupa dh aku...hihi...fening lah...bila petang ni mau fikir nak masak apa...adeehhh...aku google2 kt internet...aku cari kat my resipi...masih buntu nak masak apa.

Macam ni lah dulu mak-mak kita kan...Balik rumah lom hilang rasa penat dah masuk kat dapur untuk sediakan makan malam or berbuka.Bot now dah turn kita...as usual aku memang tak berapa rajin la tahun ni nak masak yang sedap-sedap or kuih bagai.Maybe aku ada 2 anak kecik.kang kalau aku start ke dapur...si Ammar tu pun ikut la maknya ni kedapur..Kalau menolong tu bagus la jugak, tapi memunggah.Adohaiii...letih la aku dengan budak sorang ni.Bila kita marah boleh buat muka xtau je.Sampai tensi mak kau ni nak ooitt...

Selagi abi tak balik...selagi tu lah aku tak boleh memasak dengan tenang.Ada je si pengacau tu ikut masuk dapur.Pulak tu aku tak boleh lelama tinggalkan budak gedit tu kt depan...kang mulalah dia berderama episod.nak orang ada depan mata dia je.Bila aku ke dapur dia eekkkk...eeekkkk....aduhhh...lagi tensi mak ko ni...

Isshhh...aku blom ada idea nak masak pe..LOL..lg pun dalam peties aku de ikan cencaru je...haha...kasihan...

Kan aku dah kata tadi, aku xde mood nak masak sedap2.Janji kenyang sudahhh...membazir itew amalan syaitooonnn....

k lh...aku nk sambung google resipi..(nampak sangat ko xde kerja kn...)kbye...:)

No comments: