Friday 13 July 2012

Lawatan ke KLINIK KK BT9

Seblom tu aku mak maki sikit lh tenet kt opis ni mcm gampang.Penat aku menaip tetiba hang.Tak pasal-pasal aku kena taip balik sebab tak boleh publish.HANJING btol..Hangin okeyyhh!!~

Ni aku nak citer plak semalam buat check up adik bby kat klinik KK BT 9 tu.Sesampai kt sana dalam kul 3.30ptg...aku sukee sebab tak ramai pun orang.Manyak happy oohhh...

Sempat lak aku balik ambel srtoller & pempers budak berdua ni, & sempat aku mengecaj bb aku yg dah kong.muahahaha....

Ok..masa turn adik...pas timbang & ukur semua tu jumpa la misi macam biasa.Dia tanya adk makan & minum susu ape?Pas tu aku cakap la adk dah makan nestum & susu badan je...cuma kat rumah pengasuh dia minum susu lactogen.Misi tu pun cakap berat adk tak memuaskan, dah nak masuk line kuning.Aku yang blur ni pun tanya lah...errrkkk apa maksudnya ye? Misi pun terangkan la yang berat adik tak memuaskan.Ni kena kasi dia makan bubur nasi agar berat dia naik cantik.Ngapa aku blur...??sebab masa Abg Amin & Ammar aku tak pernah ada masalah...memang mereka kuat makan...tapi adik baby sangat kurang nyusu & susah sikit nak bagi dia nestum.Sebab tu dah nak masuk 7bulan berat tak sampai 7kg...sian ko dik...

kita layan gambar dulu...



Abg Ammar kena dok diam dalam stroller

Ada je benda nak ngunyah...tu dia penang wafer yang misi kasi

Oh Ammar dah mula boring

PSP tun boleh dijadikan hp okeyhhh...

budak ni kejanya masuk benda dalam mulut

Makan dan makan

berapa kali aku panggil baru nak pandang kamera...haiihhh...

Makan nugget yang dibeli kat sana

Nyummm...nyumm....


Sebelum balik adik kena cucuk dan dia nangis sekuat hati.Seblom balik rumah kita jemput abg amin dulu k...

eheh...lupe nk bgtau...masa kt KK tu ada la jumpa sorang kakak ni. Dia datang utk cek up bby dia gak dalam 4bln.Aku budget anak dia baru sorang dua la coz badan gile maintain slim jerrr...#jelezzahkak!!~...sekali bile aku tanya...
" Kak...bby akk ni boy ke girl?anak ke berapa ni? "

" Bby boy...anak ke 7...:P "


terus rasa....Gluuuppppp..


Ahhhpeerrrr????anak ke tujuh?biar btol akk ni...badan cantik tpi anak dh 7...walaweiihhh...#pitammaktau...

Saja aku tanya apa rahsia...dia cakap xde apa2 rahsia pun.Macam ner badan nak gemok...anak berderet...tak sempat nak berehat pun...anak yang sulung dah umo 20tahun.kawen mude u...

baik akk...saya berazam untuk kuwus macam ahkak...tabeeekk spring toinngg...toinnggg!!~

No comments: